Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in D:\vhosts\salvo.com.tr\httpdocs\wp-includes\functions.php on line 6114
Koçtaş Yaşayan Evler - Salvo
Koçtaş YouTube İçerik Projesi

Koçtaş’ın “Evimi Çok Seviyorum” mottosu, içinde bulunduğumuz Covid 19 salgını süresince daha büyük önem arz etti. İnsanlar evlerine daha çok bağlandı, yaşam alanlarında değişime gitti.

Koçtaş, YouTube kanalında üretilen, kendin yap, nasıl yapılır videoları, insanların ihtiyaçlarına destek veren, düşük bütçeyle büyük değişimler sunuyordu.

Koçtaş için insanlara iham alabilecekleri daha farklı “ev” içeriklerini nasıl sunabiliriz sorusuna cevap aradık.

Başlıca video platformları YouTube ve Tiktok’ta veri araştırması yaptık. İnsanların en çok izlediği videoların
ev turu videoları olduğu verisine ulaştık. YouTube’a “ev” yazdığımızda bize ilk önerilen anahtar kelime ev turuydu. İnsanlar başkalarının yaşam alanlarını izlemeye değer görüyorlardı.

Bu veriyi Koçtaş için uyarladık ve YouTube’da yayınlanacak bir seriye başlama kararı aldık.

Belirlediğimiz konsept, Ev turu + podcastti. Ünlü ve influencer isimlerin evlerine gidecek, önce ev turunu yapacak, ardından ev yaşamı üzerine sohbet gerçekleştirecektik. Sunucumuz ve evine konuk olduğumuz ismin bu keyifli sohbeti aynı zamanda podcast platformlarında da yayınlanacaktı.

Youtube’da 1.3 milyon aboneli Vibio kanalının sunucusu Pelin Olgun ile anlaştık. Bölümlerde yer alacak her bir ismi, belli bir personaya göre seçtik. Spora, doğada yaşama, gezmeye, alışverişe, mutfakta vakit geçirmeye meraklı farklı takipçileri kanalımıza çektik.

Veriden yola çıktığımız için beklediğimiz etkiyi, 5 ay gibi kısa sürede aldık. 8 bölümü toplamda; 717.661 kişi 67.261 saat izledi, 8.127 like, 586 yorum, 2.593 paylaşım aldı. Veriyi arkamıza alarak sürdürülebilir iletişimle ne denli başarılı olabileceğini yine sonuçlarla göstermiştik.

İçeriklerimizden aldığımız kesitler Tiktok’ta 11.9 Milyon kez görüntülendi ve Koçtaş için tiktok platformunda da müthiş bir başarıya imza atmış olduk.

“Evimi çok seviyorum” mottosunun altında, veriyle beslenen ve hedef kitleyi yakaladığımız sürdürülebilir bu içerik serisi, Koçtaş YouTube kanalında devam ediyor.

KÜNYE

  • Reklamveren: Koçtaş
  • Reklamveren Yetkilisi:Ebru Darip, Mehmet Emre, Sinan Morova, Yıldız Kaya Yıldırım, Simin Cemiloğlu
  • Reklam Ajansı: Salvo
  • Kreatif Direktör: Okan Saykun
  • Kreatif Ekip: Reha Kocabaşoğlu
  • Müşteri İlişkileri Ekibi: Gizem Topal
  • Prodüksiyon Ekibi: Gürkan Akkuş, Cafer Karakaya